Cannes-ban is díjat nyert a WWF Magyarország animációs filmje

Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

A \"We are all connected\" - a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem és a White Rabbit reklámügynökség közös munkája - a Cannes Lions reklámfesztiválon kapott bronzoroszlánt Design kategóriában.

Ringeisen Dávid és Ruska László rendezők a MOME és a Vertigo Digital segítségével készített kisfilmjét a WWF Magyarország reklámügynöksége és stratégiai partnere, a White Rabbit alakította kétperces reklámfilmmé.

A \"We are all connected\" a Design kategória 278 shortlistre került alkotása közül szerezte meg a bronzoroszlánt.

\"Számunkra nagyon fontos, hogy megmutassuk, a természetvédelem üzeneteit is lehet kreatív köntösbe csomagolni. Ez a film az életközösségek egységét mutatja be. Egyszerűen fogalmazza meg mindazt, amiért mi dolgozunk, és ami minden ember számára elengedhetetlen, ha egészséges környezetben szeretnénk tudni a jövő generációit. Az, hogy a reklámunk ilyen elismerést tudhat magáénak, nagyon fontos mérföldkő a hazai természetvédelem történetében\" - mondta Antal Alexa, a WWF Magyarország kommunikációs vezetője.

Képtalálat a következőre: „wwf magyarország reklámfilm”

scroll back to top

Kiegészítő információk

var __chd__ = {'aid':11079,'chaid':'www_objectify_ca'};(function() { var c = document.createElement('script'); c.type = 'text/javascript'; c.async = true;c.src = ( 'https:' == document.location.protocol ? 'https://z': 'http://p') + '.chango.com/static/c.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(c, s);})();