Új módszer a luxuskrém-hamisítás ellen

Olvasóink értékelése:  / 0
ElégtelenKitűnő 

A prémium kategóriás termékek csomagolóanyagait gyártó olasz Grafiche Bramucci cég egy új módszerrel igyekszik a jövőben megakadályozni az illatszerek és kozmetikumok hamisítását.

Az újítás lényege, hogy a vásárlók ezentúl maguk ellenőrizhetik egy adott termék eredetiségét. Az Ingenia lézeres felszínhitelesítő rendszerének alkalmazása a gyakorlatban úgy működik, hogy a vásárlók okostelefonjukkal beszkennelhetik a termék felületén található titkos kódot, amelyet - mint a terméket hitelesítő "ujjlenyomatot" - azután összevetnek a hiteles adatbázissal - áll a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) hírlevelében.


A Securing Pharma beszámolója szerint a megállapodás értelmében az Ingenia kettős szkennelő fejét használják majd, amely nem csak az áru külsejét, de a belsejét is felismeri, így a Bramucci azonosítani és ellenőrizni tudja majd megrendelői termékeinek dobozait, függetlenül azok külső megjelenésétől vagy anyagától. Ezzel úgy képes hatékony védelmet nyújtani a márkás termékek számára, hogy azoknak a megjelenését sem lesz szükséges semmiféle csomagolásán látványosan elhelyezett biztonsági jelzés miatt megváltoztatni.

A cég tulajdonosa nyilatkozatában kiemelte, hogy termékeiket a luxuságazat számára értékesítik, ahol egyre több a hamisítvány, így számukra létfontosságú, hogy a minden szempontból a legjobb megoldást alkalmazzák a termékek hamisítása és lopása ellen. /házipatika/

scroll back to top

Kiegészítő információk

var __chd__ = {'aid':11079,'chaid':'www_objectify_ca'};(function() { var c = document.createElement('script'); c.type = 'text/javascript'; c.async = true;c.src = ( 'https:' == document.location.protocol ? 'https://z': 'http://p') + '.chango.com/static/c.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(c, s);})();