A címkenyomtatás változása Vonzóvá tenni a címke tárgyát

Olvasóink értékelése:  / 0

Több mint 400 évvel ezelőtt jelent meg az első címke. Akkoriban természetesen magasnyomással, vagy fába, illetve fémbe gravírozással készültek. A nyomathordozó pedig kézzel merített papír volt.

scroll back to top

Bővebben...

Észak-amerikai címkepiac

Olvasóink értékelése:  / 0

Jelentősen változott 2011 óta az észak-amerikai címkepiac. Az AWA (Alexander Watson Associates) szakkönyvkiadó csoport és piackutató intézet 2011-ben és idén is felmérést készített.

Eszerint Európában a címkepiac 2012-ben a 2011-es évhez viszonyítva 3,18%-kal nőtt, ugyanakkor Amerikában ez lényegesen kisebb, csupán 2,1%. A felmérés szerint a címkék 21%-át a világban Észak-Amerika használja fel. Jelentősen megelőzi Amerikát az   ázsiai,   csendes-óceáni   térség,   ahol a világ címkefelhasználásának 36%-át mondhatják magukénak.
Több szempontot is részletez a tanulmány, de mindenképpen kiemelendő, hogy a jelenlegi amerikai címkekereslet 49%-a a nyomásra érzékeny jelölőcímkék piaca. 2012-ben ez a sleeve-címkepiac növekedett a legdinamikusabban. 2013-ban a zsugorodásra, nyúlásra képes sleeve-címkék piaca, valamint az in-mould címkézés területe fog dinamikusan növekedni.
Ma a ragasztóval felvitt címkék az amerikai  címkepiac  37%-át  teszi  ki.  Ebben az évben, illetve a jövőben ez a felhasználási terület nagyon enyhe növekedéssel számolhat csupán. Nő a címkézések feliratozási igénye is. Anyagát tekintve, mindhárom címketípus: a papír, a műanyag, valamint az öntapadó nyomathordozós címkék továbbra is keresettek lesznek majd.

scroll back to top

AGR: Palackfúvó minőségbiztosítás

Olvasóink értékelése:  / 0

Egyre nagyobb jelentősége van a műanyag palackfúvás területén is a minőségbiztosításnak, a minőség-ellenőrzésnek és a hatékonyságnak. Az AGR International méréstechnikára, illetve minőségbiztosítási menedzsmentrendszerek fejlesztésére specializálta magát, különös tekintettel a műanyag tartályok, illetve palackok előállításának területén.

scroll back to top

Bővebben...

Európai címkepiac, 2012

Olvasóink értékelése:  / 0

A FINAT felmérése szerint 2012-ben az öntapadós címkék felhasználásának mértéke Európában elérte az 5,78 milliárd m2-t, ami 2011-hez viszonyítva 1,7%-os növekedést, a címkefelhasználás vonatkozásában pedig 45%-os piaci részt jelent.

scroll back to top

Bővebben...

Inometa: CFRP műanyagok

Olvasóink értékelése:  / 0

Carbon fiber reinforced plastics, azaz CFRP műanyag alkatrészekre, speciális termékekre szakosodott az Inometa GmbH. Ezek forgóerősített, ugyanakkor könnyű elemek, melyeket a legkülönbözőbb ipari célokra alakítanak át.

scroll back to top

Bővebben...

Kiegészítő információk

var __chd__ = {'aid':11079,'chaid':'www_objectify_ca'};(function() { var c = document.createElement('script'); c.type = 'text/javascript'; c.async = true;c.src = ( 'https:' == document.location.protocol ? 'https://z': 'http://p') + '.chango.com/static/c.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0];s.parentNode.insertBefore(c, s);})();